Bebas Hutang Kad Kredit

{ Posted on May 13 2010 by admin }
Categories : Uncategorized

Hari ini nak sapu balik habuk-habuk yang dah bersarang di blog saya ini. Sekarang kita sudah berada di pertengahan bulan Mei, maknanya dah masuk quater ke 2 tahun ni. Target pada tahun ni adalah untuk membebaskan diri dari hutang-hutang lapuk kad kredit. Harap-harap impian akan tercapai, kerana inilah hutang yang paling banyak interestnya. Huhuhuu..tak sangka boleh terjebak sejauh ini dengan kad kredit ni.

Lepas ni memang nak tutup teruslah. Moga-moga usaha ini berjaya.


3 Responses to “Bebas Hutang Kad Kredit”

  1. blh tak syer camana cara nak bebaskan hutang kad kredit tu?

  2. sy baru je selesaikan semua hutang2 kredit kad…jadi bulan ini saya dah bebas hutang kredit kad…

    pakai debit kad je skrg ni :)

  3. mcm kenal je firqainz tu…
    aku pun da settle ngan hutang c/c

Post a Comment